DRUKUJ
2015-05-31

Przyjmowanie i załatwianie spraw

Przyjmowanie i załatwianie spraw

Przyjmowanie i załatwianie spraw w Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Kwidzynie

Przyjmowanie i załatwianie spraw i odbywa się w godzinach urzędowania
od poniedziałku do piątku  w godz. 7:30-15:05
w siedzibie Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Kwidzynie
ul. Chopina 40, 82 – 500 Kwidzyn

Sprawy załatwiane są w trybie i terminach określonych przez Kodeks postępowania administracyjnego

TELEFON ALARMOWY CAŁODOBOWY

(+48) 697 038 700



Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Kwidzynie przyjmuje w sprawach skarg i wniosków w każdy poniedziałek w godz. od 10:00 do 11:00

Wyznaczeni pracownicy przyjmują interesantów w sprawach skarg i wnioskóww każdą środę w godz. od  15:00 do 16:00 i w każdy czwartek w godz. od 9:00 do 10:00


Przyjmowanie skarg i wniosków

Skargi i wnioski można składać do Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego Kwidzynie w interesie publicznym, własnym lub innej osoby za jej zgodą.

Przedmiotem skargi może być w szczególności zaniedbanie lub nienależyte wykonywanie zadań przez właściwe organy – Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Kwidzynie  albo przez pracowników Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Kwidzynie, naruszenie praworządności lub interesów skarżących, a także przewlekłe lub biurokratyczne załatwianie spraw.

Przedmiotem wniosku mogą być w szczególności zgłoszenie przez wnioskującego spraw ulepszenia organizacji,  wzmocnienia praworządności, usprawnienia pracy i zapobiegania nadużyciom, lepszego zaspokajania potrzeb ludności.

W sprawach dotyczących nieprawidłowego stanu sanitarno – higienicznego, niewłaściwej jakości środków spożywczych oraz wody do spożycia skargę należy złożyć do terenowo właściwego Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego.

W przypadku, gdy konsument uzna, że środek spożywczy posiada niewłaściwą jakość zdrowotną, próbkę do badań laboratoryjnych pobiera przedstawiciel Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego.

Skargi i wnioski mogą być wnoszone w następującej formie:

Skargi i wnioski powinny zawierać:

  • imię i nazwisko wnoszącego skargę/wniosek
  • adres korespondencyjny


UWAGA: Skargi i wnioski nie zawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego skargę lub wniosek pozostawia się bez rozpatrzenia.
 

Podstawa Prawna:

1. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2017 r.  poz. 1257 ze zm.) art. 221-259;

2. Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. z 2002 r. Nr 5, poz. 46).